Asdas123123 Kızlar bugün 38+0 olduk sancılar falan başladı bel ağrısı özellikle uyurken 5 dakika da bir 10 dakika da bit tuvalet geliyor hatta gece yarısı lavabo ya giderken idrar geç geliyor sebebini bilmiyorum acaba hastaneye gitsem doğuma mı alırlar?