Sevgili annelerim aranızda buraya giden muayene olan doğumunu burda yapan annelerimiz var mı.? Normalde özel hastaneye gidiyorum planlı sezeryan olucam doktorum dogumumu başka bir özel hastane de yapacağını söyledi bende dünya kadar para verip doğumunun başka hastanede olmasını istemiyorum başka bir yerden gelince personeller iyi davranmıyor mus.. umuttepe araştırma hastanesinde yapmak istiyorum. Sizce ne yapmalıyım 7000 bin TL verip özel de mi doğrayım yoksa araştırma hastanesinde mi.?