Sedaince Kızım olacak inşallah ismini meva düşünüyorum yanına da bişey koymak istiyorum fikri olan var mı ?
Deletedmom2224 Sedaince bence meva yeterli hem anlamı da çok güzel başka bisey koyup basitlestirmeye gerek yok zaten hep ilk ismi söyleniyor 😊
Clover Sedaince iki isimli ve butun ailesi hep 2-3 isimli biri olarak bence koymayin.hep sorun zaten Birini secip o kullaniliyor hep. Formlarda ayri bir dert. Bence meva ismi cok guzel. Ben de tek isim koydum.isterseniz cok koyun ama nufusa yazdirmayin.