bilgegk Kızlar doktor rahmimin kalp şeklinde olduğunu söylüyor kanama alanımda dün 25 mm iken bugün 66 mm olmuş rahmin şekil bozukluğundan kaynaklanıyor olabilirmi
HazelKaren34 Merhaba, benim de rahim kalp seklinde. 22. haftadayim ilk üc ay cok sık kanamalarım oldu. Bu rahimle ikiz gebeligin zor oldugunu soyledi doktorlar. Serklaj oldum, yatarak devam ediyorum. Erken dogum riskim var , umarım bir sorun çıkmaz.