Turkanbebegi Merhaba kizlar.Benim sag arka tarafda belimde agri var boslukda. Normalde bobrek agrisi falan olan biri degilim ama bobrek agrisimi?yoksa hamilelikle ilgili?26 haftaa 3 gunluy hamileyim.
Turkanbebegi Magnezyum iciyordum aslinda sadece bu ay icmedim. Belki sogum alginligi diye dusundum daha sonrada bebekle ilgili ola bilir diye endiseliyim.
teacherozlem Turkanbebegi benim de öyle ağrıyor belim magnezyum eksikliği veya bebek o tarafta olunca da yük biner