Seda35 Kızlar bugün kontrolümüz vardı bebek 3 hafta geri çıktı bas ve karin cevresi doktor gelisimi durmus olabilir dedi yada ufak bebek de olabilir dedi haftaya kontrole gidicem gene ertesi günü dogumu planlicaz dedi basina gelen varmi suan 37+3 moralim cok bozuldu hic boyle bisey yoktu 😭
3prens1prensesmom Seda35 kac kilo bebişiniz 😊 kilosu yerindeyse solunum yapabilirse sıkıntı olacagini dusunmuyorum 🙏🏻 hayirlisiyla kucaginiza alin🫂
KubraKaranKaya Seda35 3 haftaya kadar normal 3 haftadan daha geri veya ileri olmaması gerekli. Benimkininde kafası 3 hafta ilerideydi
Emily37 Seda35 benimde bebeğim 2 hafta geriden gelşyordu.38+0 de dün sezaryen oldum.en son kontrolde 2.800 demişti doktorum ama 2.500 doğdu.küveze falan girmedik çok şükür herşey yolunda.hatta birazdan eve geçicez inşallah.sıkmayın canınızı inanın doğduktan sonra toparlanıyor.
Annesininportakali53 Seda35 kuzum hemen uzme kendini haftada 50-60 gram alsa bile birsey yani benim eltim 42. Haftada 2800 doğurdu hiç bir problem olmadı bazen ilginç birsey ki almamis gorunsede bir sonraki haftada inanılmaz derecede kilo alıyor belli olmaz hemen kotu düşünme bakalım haftaya nası olcak
Seda35 3prens1prensesmom 2800 dedi doktor haftaya 38+3de dogum olcak büyük ihtimalle geriden gelmesi beni cok üzdü
Annesihemsire Benimde bu şekilde ama sadece kilo olarak geride kaldığını söyledi. Perinatoloğa da göründüm Bi sorun yok minyon Bi bebek dedi. 37+5 te pazartesi sezeryan olucam inşallah. Gelişimi durduğu için.
KubraKaranKaya Annesihemsire benimde 37+6 da doğum oldu 3600 kilo doğdu ama yinede kuveze girdi. Kiloyla ilgili değil yani. Sezeryanların çopunda olabiliyormuş ciğerlerindeki suyu baskı yapmadan karından çıkardıkları için tam atamadıkları oluyormuş. Sağlıklı bir şekilde gelsin inşallah.
Seda35 Annesihemsire bende perinotolojiye gittim 38. Haftada dogum planlayalım dedi doktor 38+3 de alicak normal mi sezeryan mı olur bilmiyorum bas ve karin cevresi geriden gelince korktum umarım saglikla gelir ☹️
Seyma0323 Canim kilonun hiç anlamı yok tabi en ideal 2,5kgda ama önemli olan emme refleksi ve solunum.. o da genelde 34 den sonra tamamlanmış oluyor. 4 kilo doğup kuvöze giren var.. 2 kg doğup girmeyen var.. üzülme🥰
Annesihemsire KubraKaranKaya sağlıklı olsun da küvöze girmesi hiç önemli değil. Sonu güzel olsun diyorum sadece. O kadar zor zamanlar geçirdim ki gebelikte. Çok şükür bugünlerime diyorum 🥰
Niloyaveannnesi Seda35 kaçıncı haftada bu kiloda bana da aynı şey denildi 34+1de 2113 te bebeğim sezeryan olabilirim bende
3prens1prensesmom Seda35 benm ikinci bebegim 35 haftada 2800 dogmustu solunum skntısı olmadı hic uzulmeyin saglicakla alirsiniz kucaginiza insallah dua edin bir skntisı olmadan yaninizaa gelsin bebeginiz😊
Seda35 3prens1prensesmom Aminnn insallah canım haftaya dogum planlariz dedi doktor umarım problem cikmaz 38. Haftada olcam ozaman ☹️
Seda35 Emily37 cok sevindim adiniza burada bahsedilen gerilik kilosal sa hic problem degil baska bisey olmasinda ins saglikla büyütürüz boyle bi durumda sezeryan mecburi mi normal deniyorlar mi ?
Emily37 Seda35 tamamen kiloyla alakalıydı benimkinin.diğer ölçümler günüyle uyumluydu.Çok şükür sağlığımız yerinde 🙏