Hazelnuts Bebeğim şu an 36+5 ve kilosu 3800. Ben ve babası da iri yapılı insanlarız zaten boyu da 40 haftaya uyumlu çıkıyor hep. Şeker yüklemesi yaptırdım sıkıntı yok tamamiyle genetik kaynaklı. Bugün sancım hafif vardı ve açıklık sadece parmak ucu kadar. Normal doğumu bekledikçe bende hasarın çok olacağı ve bebekte de omuz takılma riskinin arttığını söylüyor doktorum ve sezaryen öneriyor. Başına gelen varsa lütfen tecrübelerini yazabilir mi şu an çok telaşlı ve belirsizlik içinde gerginim🥹
EAK Hazelnuts benim oğlum da iriydi ama ben de iri olduğum için ve çatım müsait olduğu için normal doğumu bekledik. Cuma ultrasonda 3900 görünüyordu pazar doğumum oldu 4190gr doğdu. Doğumum kolay oldu dikişim çok az oldu. Eğer doktorunuzun kendince kolaya kaçtığını düşünüyorsanız başka bi doktorla daha görüşün. Önemli olan ikinizin de sağlıkla kurtulması her doğum çok güzel ve biricik 🙏🏼
Esraliiii Hazelnuts 3800 iri degil ki normal benim eltim 2 ay önce 5 kiloya yakın dogurdu iri 4 kilo ve üzeri 3800 rahat dogar
hunilimom Hazelnuts 3840 Gr doğurdum kızımı doktorum tahmini 4300 felandi iri bebek için 4 kiloyu geçmiş olması gerek
cansualisa Hazelnuts 38+5 te aldı doktorum ne açılma ne sancı ne birşeyimiz yoktu kızımda 3780 53 cm yele geldi doktorum dedi açıkça çatın dar popona kadar kesebilirim hiç risk almadım güle oynaya girdik kuzum sağlıkla al
Hazelnuts Şu an hiçbir doğum belirtisi olmadığı için kendi geleceği vakitte muhtemelen 5 kiloyu bulabileceğine inanıyor. Bugün açıklığım olsaydı aslında 3800’ü doğurtacaktı fakat hiç açıklığım yok. Suni sancı alıp açıklık beklemeyi de ben istemedim. Haftası henüz 37’yi de doldurmadı. İri bebek doğurmanın bende de biraz fazla hasara yol açacağını söylüyor
Gamzegk Hazelnuts benim doktorum da bebeğin ısrarla iri bebek olduğunu haftasını beklersek 4 kiloyu geçeceğini söylüyordu beni sezaryen doğuma ikna etti ve bebeğim 3500 doğdu. Çok şükür sağlıklı doğdu benim doğumumum da çok rahattı ama öyle bi irilik de göremedik 😬 bi doktora daha görünün derim
Hazelnuts Gamzegk Bana 5 dedi canım orada kendimi kaybettim😂 artı eksi sapma durumlarını konuştum ben de ya dedim eksi çıkarsa doktor da hemen ya fazlası da varsa diyor direkt😂
Hazelnuts cansualisa Bana da tuvalet, oturma, ilişki konularında sıkıntı yaşama ihtimalimin çok olduğunu söyledi. Bir de sürekli yatan çok hareketi olmayan birisine gel 4 buçuk 5 kilo doğur diyemem diyor. Ne güzel ben de inşallah güle oynaya çıkarım kızımla 💕