Merhaba hanımlar 32+5 haftalık gebeyim 2 gün önce kontrolüm vardı doktor herşey yolunda demişti ama ultrason kağıdımı inceledim evde doktorum herşey yolunda dedi tabi ki olsa söylerdi mutlaka ama bunu yaşayan var mı yüzünü 2 3 kontrol de zaten göstermemişti ama sanki dudakları ve yüzünün bir kısmı karartılı aklıma takıldı acaba bir durum var mıdır diye ![.Hocam 32+4 haftalık gebeyim doktor kontrollerinde herşey normaldi ama bu ultrason görüntüsünde dudakları yarık gibi geldi bana doktor birşey dememişti ama ben evde inceleyince öyle hissettim sizce var mı aksi bir durum yoksa göbeğime yaslanmış yüzünü açıdan kaynaklı mı bilemedim [Hocam 32+4 haftalık gebeyim doktor kontrollerinde herşey normaldi ama bu ultrason görüntüsünde dudakları yarık gibi geldi bana doktor birşey dememişti ama ben evde inceleyince öyle hissettim sizce var mı aksi bir durum yoksa göbeğime yaslanmış yüzünü açıdan kaynaklı mı görüntüyü nasıl atabilirim buraya