Incitp Allah hayırlı zamanda nasip etsin inşallah kuzum bende daha önce düşük yaptım sonrasında korunduk düşünmedik bi süre düşünmeye karar verdiğimizde de 9 10 ay uğraştık olmadı doktora falan gittik rahim filmi çekildi eşime bakıldı herşey yapıldı sorun çıkmadı sebepsiz infertelite dediler o ay aşılamaya karar vermiştik ama hamile olduğumu öğrendim Allah her isteyene nasip etsin sağlıklı bi şekilde ama bi süre dhaa bekle bence kendini yıpratma zaten varsa her türlü olacaktır