mommytobe_ Ne gibi bi faydasini gordunuz? Sorunlariniz cozuldu mu? Lutfen napacagimi bilmiyorum gelin tecrubelerinizi yazin🙏🏻
MinnieMouse Hiç gitmedim ama gitmek istediğim zamanlar oldu. Bence mutlaka faydası vardır. Çünkü bazen eşler anlaşılmayı beklemekten birbirlerini anlamaya çalışmıyor, bu durumda profesyonel bir bakış açısı işe yarar mutlaka.
mommytobe_ MinnieMouse tesekkur ederim, esimle aramizdaki iletisim yok denecek kadar kotu. Uc yildir evliyiz ve bu uc yili bosa harcamisiz. O benden biseyler beklemis ama ben ondan hicbisey gormedigim icin ben de kendimi kapattim. Iletisimsizlik guvensizlik kime nereye gidecegimi bilmiyorum terapi fayda eder mi bilmiyorum son care o cunku o da fayda etmezse sonumuz ayrilik gibi gorunuyo