Havvamurat Kızlar 38+5ve üstü doğum bekleyen var mı ne kadar kaldık çok merak ettim malum zorunlu sezeryan dışında çoğu kişi de gönüllü sezeryan yapıyor.normal doğum isteyenler burda mi
Miranalibozkurt Havvamurat 38+4 sezer yan istiyorum doktorumda normal diye ısrar ediyor bakalım nasıl olucak .
EsraEfe 39+4 te beklemedeyim Normal istiyorum.persembeye kadar beklicez. Persembe tekrar kontrol edilcek hala doguramazsam sezeryan😪
Havvamurat EsraEfe Allah en hayırlı olan doğumu nasip etsin inşallah sağlıklı sıhhatli kucağınıza alirsiniz
Melike464860 Havvamurat amin canım hepimizin evlatlarını Rabbim sağlıcakla kucağımiza almayi nasıp etsin 🙏
Nefesim74 Havvamurat 40+2 olduk hala gelen giden yok pazartesi son dedi doktorum son kontrolleri yapıp bi karar verelim artık dedi bakalım yarın sabah gidicem suni sancıyla mi başlatır sezeryan mi der ne olur bilmiyorum bende merak içindeyim
MerveMftoluBedk Havvamurat 39+2bekliyoruz 40+0 a kdr gelmesse dogumu suyumu patlatarak baslicak doktor
Aysaydn Havvamurat Az önce muayeneden ciktim doktor nasil gidiyo bi sıkıntı var mı dedi bomba gibiyim dedim ooo süper dedi ben galiba doğuramicam dedim o da hiç acele etme daha dolu dolu 2 haftan var dedi bekliyoruz 😁😁38 haftalığım bu arada😊
Ozgemir05 Havvamurat ben tam 38+5 haftalığım no4mla doğumdan korka korka yine de normal istiyorum bebeğim artık gelsin istiyorum ama ümidi mi iyice kesmiş durumdayım çünkü bebeğim kanala inmiyor
Havvamurat Ozgemir05 tam olarak ayniyiz umudunuzu kesmeyin benim 38+3de bebeğin kafası rahimdeydi ama hala tık yok 38+5 in nst de gram sancı cikmiyor
Ozlemcift Ozgemir05 benimde kanala inmiyor canım iri olduğu için diye tahmin ediyorum bebeğin kilosu ne kadar