kızlar selam.23 haftalık olduk neredeyse ama bu zamana kadar 1 iyi 2 kötü geçti.şu anda da orta kulak iltihabı var basınçtan uğultudan duramıyorum,üst solunum yolu enfeksiyonu var öksürükten karnım sırtım ağrıyor artık.aksi gibi gözümde de enf var sanırım çapaklanıyo açamıyorum sabahları kızarık.hali hazırda augmentin kullanıyorum zaten.yine bu zamana gelene kadar çok kez migren atağı yaşadım.iyiyken hiç naza çekmem temizliğimi de yaparım yogamı da yaparım modumu aşağı çekmem.ama bu sıralar psikolojik olarak biraz kötüyüm.3. trimester daha ağır geçiyor diyolar bi de.benim gibi olan var mı?
takviye zaten kullanıyorum imom,sidefer,dvit falan.