2016dan beri yaşadığım bir sorun. Özellikle stres altında olduğumda daha fena olurdu hem uğultu hem nabız sesi. Gitmediğim doktor çektirmediğim mr yaptırmadığım işitme testi kalmadı. Yaşamayan anlamaz. Hamilelikte daha da arttığı günler oldu. Amaaa mutlu son doğum sonrası bi gün aklıma geldi la benim kulağıma bişi olmuş düzelmiş mi ne. 2.5 aydır sadece iki kez mi ne hissettim onda da çok stresliydim