Gzdeee11 geçen hafta ben yaptırdım canım. 28.haftamda,özel hastaneye gidiyorum. Doktorum mor reçete yazdı eczacı odasına gidip aldım. 3 tl ödedim. Bazen ilaçlara fiyat farkı çıkıyor. O yüzden ödemelerde değişiklik oluyor.Devlete gidiyorsan zaten ücretsiz oluyor özele gidiyorsan doktoruna sorup danışabilirsin.