Aslihanp 7+5 gibi görünüyorum. Bugün doktora gittim bebeğin gelişimi bir hafta geriden geliyor dedi ve kalp atışını dinleyemedik. Size de oldu mu
EbruMirac Aslihanp geç döllemede olabilir benimde öyleydi sonradan düzeldi haftası haftasına gitti 🤷♀️
LeyllS Korkmayın benimde şu an 8+3 olmam gerekiyor fakat doktorum geç döllenme kaynaklı 7+6 olduğumu söyledi. Her şey normalse problem olarak görmeyin 🙏🏻