Gamzeoluk Kızlar ya progestan fitil kullanan var mı? Kullandıktan sonra adet ağrısı gibi ağrılarınız oluyor mu?
Tugbakalenci Gamzeoluk ben kullanıyorum 200 mg sızlama yapıyor sadece siz ne için kullanıyorsunuz fitili
Duygueeergn Gamzeoluk 4 aya yakın kullandım sadece baş dönmesi ve mide bulantısı yapıyordu ama ağrı yapmadı hiç
Tugbakalenci Gamzeoluk yok o kadar olmuyor kaç haftalıksınız . Benimde erken doğum riskim var . Bebeğinizin kafası aşağıdaysa oda ağrı yapıyor olabilir
Tugbakalenci Gamzeoluk 25+3 olduk biz . Benimde bebeğim 20. Haftada baş aşağıya döndü büyüdüğü için baskı çok fazla ve kasık ağrısı yapıyor . En cokta idrarım geldiği zaman . Rahim ağzı açılmanız mı var ?
Gamzeoluk Tugbakalenci 29 mm progestan fitil sonrası lavaboda peynirsi akıntı oluyor mu sizde de bence fitil bu ondan sizce?
Tugbakalenci Gamzeoluk evet oluyor hatta bazen sulu beyaz akıntı geliyor işe yarıyor ama ben 6 haftadır kullanıyorum servikal uzunluğum 28mm den 35mm oldu
deletedmom947 Gamzeoluk sizinle neredeyse aynı durumdayız 24+5 haftalığım bugün rutin kontrolümde servikal uzunluğum 29mm çıktı doktorum kısalma var dedi progestan kullanmaya başladım. Siz faydasını gördünüz mü?
Mss19 deletedmom947 25 mm nin altı servikal yetmezlik diye geçiyor. 28+2 yim servikal uzunluk 29 mm ve doktorum sadece 10 günlük aralıklarla vajinal usg ile kontrol önerdi. İstersem proluton iğne kullanabileceğimi söyledi ama kararsız kaldım sizi okuyunca