Rmysa0308 Bugün kontrole gittim 2 cm açıklık göründü,sancı yok hala vajinal muayeneden sonra kaşıklarımda agri ve hafif kanama oldu normal mi bu
EAK Rmysa0308 Normal canım zaten 2cm açıklıktan sonra ufak ufak başlar doğum. Benim sabah 9da 2cm idi gece 1de doğumum oldu ama bazıları bi kaç gün geziyor 2-3cm açıklıkla. Boşuna suni sancı alma bence. Eğer bebeğin suyu normalse ve kakasını yapmadıysa her gün gidip baktırabiliirsin açıklık var mı diye. Sağlıkla kavuşun inşallah
Adamiranin__annesi Benim 1 cm açılma varken aldılar acilden sonra Bi serum taktılar o neydi bilmiyorum sancimi verdiler yoksa. Sonra doğurmustum biraz zaman sonra