mrvsrcn anladım canım beni şaşırtmıştı o yüzden dedim ama şöyle gün gün yükselirse çizgi koyulaşırsa değerin artıyordur öyle düşün.Bende 2-3 gün sonra bile koyulaşmamıştı hep aynıydı.O yüzden kan vermediysen 2-3 gün daha yapmaya devam et sabahları koyulaşırsa çizgi değerin yükseliyordur.Şuan kan vermeye gidersen muhtemelen negatif görürsün.Ben çok koyu görmeden gidip kan vermem mesela.2 kere yaptım o hatayı.Sen takip et derim