Ei8008 Haftadayım mecburen uçak yolculuğu yapacağım. Uçak yolculuğu yapan var mı acaba tedirgin olmaya gerek var mı ?
Ei8008 Esraliiii doktorum rapor verdi dün sorun yok dedi 35. Hafta da yine uçakla seyahat edeceğim doğuma 50 gün var yine de aklıma takildi 😞