Tgcccc ben 9 ay boyunca ojede, deodorantta, makyaj urunleride kullandım doktorum mesleki tecrubesi olan kendi alaninda cok basarili biriydi bunlarla bebeğe birsey olmaz gereksiz stres yapma normal hayatına devam et dedi bende onun dediği şekilde yaptım açıkçası bebeğim 20 gunluk çok şükür sağlığı keyfi yerinde oje sürdüm diye bana trip filan atmadı doğunca 😊 yine siz bilirsiniz ama tabiki 🌺