miniginannesi-1 Kızlar merhaba 🤗 akşam acilden kan vermeyi düşünüyorum gebelik için direk gebelik için kan vermek istiyorum desem yaparlar mı test?
Zeynep_Asellll miniginannesi-1 Şüphelerim var de canım kasık ağrım var çok aşırı, gebelikten şüpheleniyorum desen yaparlar. Öteki türlü gıcık bir doktor denk gelirse yapmaz
Angel276250 miniginannesi-1 bazı hastaneler bakmıyor. Bence direk midem çok bulanıyor adetim de gecikti ona göre ilaç kullanıcam falan de 😂
RehoGelin miniginannesi-1 bende axilden öğrenmiştim gebeliğimi direk beta istersen belki bakmazlar çoğu yer bakmıyor çünkü bikaç gebelik belirtisi şikayeti ile gidersen bakarlar mecbur
arirangg miniginannesi-1 Ben hangi acile gittiysem bakmıyor. Sadece hastalık söylediğin zaman hamilelik şüphem de var diyince ona göre ilaç vermek için bakıyorlar. Ama direkt gebelik testi yaptırmak istiyorum diyince yapmıyorlar
Sudedemirer Yaparlar bana 2 günde bir gel kontrol edelim yükseliyormu diye dedi 2 günde bir acile gittim kan verdim
femme miniginannesi-1 Ay bende aksam gıdıcem kan vermeye , saat gecmıyor iş yerınde :D kotuyum dıcem rol yapıcam :D ne olur olmaz garantı ye almak lazım :) bta baktırcam dersem benı sepetleyebılırler :D
miniginannesi-1 femme bende aynıyım iş yerinde gözüm sürekli saate gidiyor😁😂😂 belli belirsiz çizgi vardı ben ilk test yaptığımda dün akşam tekrar yaptım bu sefer hicbirsey çıkmadı ağrılarım şiddetlenince ayakta duramaz hâle geldim🤦 akşam belli olur inşallah 🤦
17papatya miniginannesi-1 ben de akşam 7 gibi gitmiştim bana maalesef acil bi durum yoksa yapamayız elimde yeterli gebelik testi kiti yok demişlerdi
mrvsrcn 17papatya kitle mi bakılıyor da kandan bakılmıyormu ? kana mı kitle bakıyorlar hiç bilmiyorum
en_guzel_emanetlerim miniginannesi-1 ben 30 kasım pazar günü yaptırdım grip gibiydim ilaç alamıyorum dedim test yaptilar pozitif
Ebbruc miniginannesi-1 her yerde bakmıyolarmış ama ben gittiğimde doktora gönderirlerse test yaptım pozitif çıktı ama biraz kanamam oldu diyodum kan vermeye yönlendiriyodu beni
_peritozu miniginannesi-1 canımmmm 😍 dün senden de güc alarak akşam test yaptım silik cıktı bende yarın kan vericem 😍
miniginannesi-1 _peritozu ben akşam tekrar yaptım ama göremedim 🤦ama çok kasık ağrım var kabızlık ile artık şüphe duymaktansa kan vercem🤦
Ahsdgd Ben de acilde öğrendim belirtileri söyledim gebe olabilirim dedim. Doktor bana ‘gebe olup olmadığını öğrenmeye mi geldin acile gerçekten’ demişti gıcık gıcık. Ben de hayır gebe değilsem de başka bir hastalığım mı var öğrenmeye geldim dedim😅
femme miniginannesi-1 benımde henuz gelen gıden yok :) adet olmadım daha .s testdogrumudur bılmıyorum aksam bellı olucak