3100 kg olmuşuz 1 haftadır adet sancisi gibi ağrılarım vardi acikligina bakalım dedi 3 cm aciklik ama doğum kanalına kafası yerlesmemis daha bas assagi dogursanda sorun yok dedi 4 defa 2 ser doz dan ciğer gelistiricilerimi vurulmuştum hiç yürüyüş falan da başlamadım günlük 1 saat yürüyüş yap dedi acikligi bu şekilde olup hızlı ilerleyen var mi