Nagehan3437 Hanımlar merhaba ben 35 haftalık hamileyim sol tarafıma yatınca sıkıntı yok ama geceleri uyurken sağ tarafıma dönünce karnımda aşırı bi batma ve acı hissediyorum bıçak saplamış gibi batıyor. Sebebi ne olabilir acaba ?