Tugbakose-24 Meraba arkadaslar ılk bebegım erkek oldu. Smdı hamıleyım ve cok merak edıyrm kız mı erkekmı dıye 🥰 aranızda hesaplama yapmayı bılen varmı . Canım sıkıldı evde maksat muhabbet açmak olsun😊