Hll24 öncelikle hayırlısı olsunn inşallah güzel haberler alırsınız 💜 ben öncesinde protein sebze ağırlıklı beslendim, aynı hamile gibi hergün sütümü yumurtamı yiyip içtim. Transfer sonrası ise avakado,kabak çekirdeği yedim, sürekli yatmak iyi değil kan akışı çok önemli bebek tutunmasında, transfer günü dahil kendimi yormayacak şekilde yattım kalktım evde yürüyüş yaptım yemeklerimi falan ısıttım ama ağır bişey kesinlikle yapmadım. Eğilip kalkarken dilkatli oldum. Hergün Meryem suresi okudum dinledim. Allaha şükür 16haftalık olduk. Stresten uzak kalmak çok önemli ve insan merak edip sürekli bişeyler araştırmaya giriyor, olumsuz şeyler okuyuncada psikolojik olarak sende de onlar olucak gibi hissediyorsun. Benim tavsiyem olabildiğince görüş ve yorumları okumaktan kaçın. Çünkü herkeste aynı tepkiler olmuyor en iyisini doktorun bilir 🌸 biraz transfer sonrası tavsiye oldu benimki kusura bakma 🙈