Kızlar 35 haftadayim su azlığından bi haftadır hastanede yatıyorum gerekirse erken doğuma alınma riskim var ancak dün nst de toco yani kasılma şancı değeriymiş oo dün bi kere 40 çıkmış bugünde 20lerde ilk geldigim zaman hastaneye 2 4 7 maksimum cikiyordu yani 20 degeri sizce nedir. doktorda sabah böyle olursa durdurmayiz dogurturuz dedi nasıl yol izlemem lazım normal kendinden doğarsa süper olur