Hanımlar merhaba bugün bebeğinizi görmeye gittik ama şöyle net olması için herseyi açık açık anlaticam 2 ay önceye kadar bugün gittiğim doktora gittim ama 2 ay önce gittiğimde doktor yoktu bende başka bir özel hastaneye gittim geçen ay gittiğimde de doktorum yoktu yine önceki ay gittiğim özel hastaneye gittim ve bebeğimin 2 gün gelişimi önde çıkmıştı 2 kasımda da devlet hastanesine gitmiştim çok ağrım olduğu için bebeğim haftasiyla uyumluydu simdi bugün tekrar 2 ay önce gittiğim doktoruma gittim yani gebeligimin başından beri gittiğim doktora bana bebeğimin 2 hafta geride olduğunu söyledi benim adet tarihime göre bugün 25+5 im ama daha ilk gittiğim zaman doktor adet tarihimi 4 gün ileri almıştı yani bugün doktorun hesabına göre 26+2 olması gerekiyormuş ama doktorun hesaplamalarina göre 24+3 çıktı ve bebek 2 hafta geride bu sıkıntı olabilir 2 hafta sonra tekrar gel sıkıntı olabilir vs bir sürü şey söyledi ve bunları söylerken ısrarla iste seni 2 aydır görmüyorum 2 aydır gelmiyorsun vs böyle şeyler söyledi sonra benim gözlerim yasarinca zaten senden 4 kilo bebek beklemiyoruz esinde sende minyon tiplisin ama yine de bakalım işte falan dedi ama ben baya korktum sizce sıkıntı olur mu kızlar ilk gebeligim korktum biraz bu 15 günde ne yapabilirim gelişimini yakalaması icin