Kızlar bi kaç hafta önce vajinal kaşıntım olduğunu söylemiş fakat sebebini anlayamamıştım çünkü çok dikkat ediyorum ama sebebini dün buldum kullandığım augumentin antibiyotik yan etki olarak mantar ve kaşıntı yapıyor bende aynı durumu yaşayan varsa bilgilendirmek istedim