Sevgili anneler 35+3 haftalığım. Manisa’da yaşıyorum normalde ama doğumu Denizli’de yapmayı planlıyoruz. evimiz sobalı ve baya soğuk bu yüzden Denizli merkezefendide oturan kayınvalidemin yanına gitmeyi düşünüyoruz. Manisa şehir Hastanesi doğumhanesi baya hijyenik ve Dr yönünden avantajlı. Burayı bırakıp Denizli’de doğurmam doğru bir karar mı? Oranın Hastanesi nasıl? Doktorları nasıl? Tecrübesi olan ya da bilgi birikimi olan var mı bu konuda ?