Kadriye0600 Kizle merhaba 35 haftalık hamileyim bu gün doktor kontrolünde çocuğun karın bölgesinin küçük olduğunu söylediler yaşayab başından geçen varmi
Soruyorumm Kadriye0600 benim canım bebişim hep haftasından göbek çevresi küçük oldu son haftalar kilo almadı 38.haftada sezeryan ile aldı doktorum 2700 doğdu
Zeynppppp Kadriye0600 cinsiyeti kız olunca kızlarda olabiliyor sanırım sizinki ne benimki kız şu an ikinci aynı karın küçüklüğü bana dendi şaşırdım
HanifeAhmet Kadriye0600 benim değil ama aynı haftada olan bir arkadaşımın başına geldi aramızda bir gün var gerçi sadece karın bölgesi geriden geliyormuş erken doğar demişti sonra başka bir şey dedi mi doktor bilmiyorum sormaya cesaret edemedim
Kadriye0600 Soruyorumm psikolojikmen şuan çok kötüyüm canım yani illaki sende öyle olmussundur. Kilosu bizim için öncelik değil çocgun karın bölgesi çok küçük dedi insanın aklına binbir türlü şey geliyor
kuzeymomsss Kadriye0600 benim bildiğim karın çevresi küçüklüğü kilosundan kaynaklı oluyor zaten. Korkulacak birşey olduğunu düşünmüyorum 😊
Soruyorumm Kadriye0600 canını sıkma yapısı öyle demekki bebeklerin önemli olan cigerleri gelişsin kiloyu doğunca alıyorlar zaten hareketlerini takip et nst iyi ise plasentada direnç yoksa yapısı minyondur doğunca hızla alır kilo ben de üzüldüm ama üzülmem için bi sebep yokmuş onu anladım
Zeynppppp Kadriye0600 bence kızlar daha kibar olur ondan öyle çünkü oğlumda olmadı böyle bi durum bende ☺️
Seda35 Kadriye0600 Ayni sey bugun basima geldi 37. Haftadayım 3 hafta geri cikti haftaya 38. Haftada dogum olcak sezeryan mi normal mi bilmiyorum cok cok üzüldüm doktor yapisi bu olabilir dogunca buyur falan dedi ama gecmez simdi bana 1 hafta ☹️
_edakrsu22 Kadriye0600 benimde başından beri karın ve bacak boyu geriden geliyor 2 hafta doktor normal diyor minyon tipliyim oda annesi gibi olacak diyor