Tam 7 aylık hamileyim. 1 haftadır sabah 8 de uyanıp aç karnına ilacımı içiyorum sonra tekrar uyku bastırıyor son günlerde uyuyorum ve 10:30 gibi ancak uyanık 11 gibi kahvaltı yapıyorum. Dünde bugunde bebeğimin hareketleri çok seyrekleşti. Tekmelerini neredeyse hissetmiyorum ama hareket ettiğinin döndüğü anların filan farkındayım. Sizce kendimi uyandığımda uzun süre aç bırakmamla alakası var mı bu durumun hiç bir fikrim yok. O malum demir hapını içince en az 2 saat süt ve süt ürününe izin verilmediğinden bekliyorum mecburiyetten.