Esrakrhn kan sulandırıcı kanamaları arttirabiliyor ben kullanıyorum 26. Haftadaydi sanırım diş eti kanamam artmıştı iğneden demişti doktorum burun kanaması da olabilir demiştir . Bir de uygulamadan okuduğum kadarıyla damarlarda genişleme oluyor hatta son haftalarda vücutta ödem şişkinlik de oluyor ondan dolayı da kanama olabilirmiş