Simseknur 37+6 dayım . Bugün ilk defa bi saat önce sol tarafımdan şiddetli bi sancı girdi . Şimdi bi daha oldu ama daha hafif oldu . Doğumun geldiğini gösteren sancı olabilir mi ?