Kızlar muaneden geldim kese görünmedi 5+3 ilk 85 sonra 461 diye bildirdim kimyasal gebelik değil bu belli gebelik var ama dış gebelik olmasın inşallah dedi tekrar kan tahlili istedi 1de sonuçlar çıkacak sonuçlara göre karar verecek çok korkuyorum bu yüzden 😔