Suelifemir Acaba bu günü bende yazarmıyım diyordum ve yazdım sanki daha dün gibi 6 haftalıkdı bura geldim Rabbim sağlıkla kucağımıza almak da nasip etsin cümlemizin inşallah 🤲🤲🤲😍🥰😇
Prenses34_annesi Suelifemir son 93 günümüz kaldı kızımla ben de sizin gibi çok özeniyorum son 99 diye paylaşımlar gördükçe rabbim nasip etti hayırlısıyla da doğurmayı nasip etsin 🥰
Aysenurozs Suelifemir bizde bugün son 99 buralara gelmek çok zor gibi geliyordu zaman ne çabuk geçiyor inşallah Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder 🥰
2prenses1prensannesii Suelifemir amin inşallah canım senin de doğum şubat değil mi ? Benim 16 şubat görünüyor
Suelifemir Aysenurozs aynen öyleki beninki 2 doğumumda riskli di birde düşük inşallah bu sıkıntısız geçer dedim şeker çıktı diyete girdim 😔
Aysenurozs Suelifemir şeker halledilir bir şekilde diyetle inşallah düşer yoksa insülin başlanır o da zaten düşük dozlarda başlıyorlar. Bebiş sağlıkla gelsin de şeker bişey değil önlemi alınabiliyor canını sıkma hiç 🥰
2prenses1prensannesii Suelifemir 😅 hayırlısı olsun inşallah canım detayliya girmedin mi? Bende detayliya kadar hiçbirşey demediler detaylıda belli oldu 😅
Bebisinizz Suelifemir Yaaaa😍😍 bende ilk zamanlar öyle hissediyordum hep bu postları görüyordum “son99” diye acaba ben görebilir miyim o günleri diyordum şükür bizimde 111 günümüz kaldıııı🙈 inşallah sağlıkla alırız bebişlerimizi kucağımıza💗
Suelifemir Bebisinizz inşallah görürsün Bi bakarız kucamıza almış gelmişiz ben 2 çocuğumuda hastanede koydum geldim kuvezde kaldılar 1 hafta çok zor eve elin boş dönmek hepiniz hamile siniz bana dua edin bu sıkıntısız bir şekilde kucağıma alıp eve gelim canlarım 🤲🤲