Ebru1206 öncelikle geçmiş olsun canım bende 3 defa kimyasal gebelik geçirdim şehir Hastanesi’ne gittim infertilite bölümüne öncelikle 1 yillik korunmasız ilişki olması gerekiyor bunu onemseyip ona göre tahlil yapiyorlar adetin ikinci günü kan tahlili isteyip hormon bakılıyor o gün ayrıca ultrasona gun aliyosun adetten 1 hafta sonra bakıldı eşin tahlil veriyo adetin 21 günü smear testi ve progesteron hormonuna bakılıyor bunların hepsi normal bı sıkıntı yok ise 2. Adetinde gidiyosun ilaçlı rahim flimi için randevu aliyosun benim herşey normal çıktı gitmiyorum hamile kalmayı bekliyorum