baby3_
Bende 21 haftalık hamileyim bende öyle herşeye ağlıyorum bide bu aralar morelimi bozan tartışma çıkartan oldu oda etki ediyordur ama normaldede üzülüp ağlıyorum aslında kendimi üzmek istemiyorum çocukta etkileniyor ama insan engel olamıyor kendine