sedamom00 Kızlar 3 aylık hamileyim hamile olduğumu öğrendiğimden beri hep başım ağrıyor 3 gün başım ağrımaz 5 gün ağrır çok kötü ağrıyor ya her hafta sizde de oluyor mu kafamı koparıp atasım geliyor ☹️☹️☹️
Tubatgn sedamom00 Tansiyon ölçüyor musun canım benimde o dönemlerde ağrım oluyordu. Tansiyon düşüyor ayaklarını dikerek uzan tuzlu ayran iç
Tubatgn sedamom00 Ağrın olduğu an düşüyor olabilir canım tekrarlar dediklerimi yap bi geçmez ise tekrar doktoruna danış 🌺
sedamom00 Tubatgn tamam canım çok teşekkür ederim yatarken de arada sırada parol içip pembe gibi başımı bağlıyorum iyi geliyor ama parol da zararlı çok içilmesi galiba
Tubatgn sedamom00 Ay çok tatlısın pembe gibi 😂 İçmemeye çalış canım içeceğin şey tuzlu ayran olsun 🙏🏻
sedamom00 Tubatgn tatlıyla aram yokta canım ayran ve tuzlu çok yerim kesin kızım olacak hayırlısı olsun da tabi 😂😂😂
sedamom00 Tubatgn 11 haftalıkken gittim kız dedi tabi ama BNde popusunun olduğu yerde nokta gibi bişey görüyorum şuan 14 haftalığım hayırlısıyla gideydim doktora sinir oluyorum valla 1 ayda çağırıyor halbuki 10 günde çağırsa güzel olurdu 😂😂😂
Tubatgn sedamom00 Bu dönemler hep öyle canım bende hala ay da bir gidiyorum bekle süresi sıkıntı sürekli görmek İstiyor insan 🤗
sedamom00 Tubatgn sağlıklı olsunlar canım inşaallah sağ Salim kucağımıza alalım hayırlı bir şekilde Rabbim evlat acısı göstermesin kimseye zor bişey 🥰