Nuray1ilayda Kizlar ben çok seviyorum kahve çay kahveye ara verdim ama bitki çayları hangi lerini içebilirim önceden yeşil çay mango kayısı meyveli çayları içiyordum şimdi iki gündür papatya çayı içiyorum .. şimdi hangi çayları içip ve içmemem lazım ?
Soruyorumm Nuray1ilayda benim doktorum bütün bitki çaylarını yasaklamıştı bi fincan kahve iki üç bardak çay içiyordum
A_syma Nuray1ilayda Papatya icilmez diye biliyorum. Bitki caylari yasak Gripken nane limon serbest. Ihlamuruda ilk aylarda icmeyin diyorlar.
Betulturan Nuray1ilayda Canım benim doktorum fazla olmadıgı sürece arada bir ıhlamur papatya çayı vs içebilirsin ama ada çayını asla önermiyorlar düşük yapıyormuş
Rumeysa10- A_syma canım selam . Nane limon bebeğe zarar verdıgı söyleniyor bende normalde çok grup oluyorum ve hıc ılac alamadan atlatmaya çalışıyorum .
A_syma Rumeysa10- Amin insallah 🌸 4 gundur yatak dosek yatiyorum dün antibiyotik basladik. Cok agir grip olursaniz doktor ilacta verir canim evde cekmeyin 🌸
Rumeysa10- A_syma antıbıyotık vermıstı kullanmayacağım dıyıp kullanmamıştım yaklaşık 10 günde gecırdım maalesef 😓
A_syma Rumeysa10- Keske kullansaydiniz hemen rahatlardiniz. Ben dun cok fenalastim karnim sertlesti doktor hemen nstye gel dedi 29 haftaligim. Geri ebemiz acil doktoruna indirdi nstden sonra serum yaptilar antibiyotigide aldim bugun ayaklandim bosuna cekmisim 3 gun dedim 🌸 bir daha hastalanmazsiniz insallah
Esayser Meyveli içebilirsin demişti bana elma kızılcık kayısı içiyorum bugün salep aldım artık birer bardak sütle içerim günlük çeşitlendirmeye çalışıyorum kendimce
1erkekkannesiiii Nuray1ilayda tüm bitki çayları yasak sadece ıhlamur içebilirsin çay kahve seviyorsan da günde 1 fincan içebilirsin canım 💜
ecegun18 Nuray1ilayda yeşilçay ve adaçayı yasaktı bende sadece onun dışında hepsini içebilirsin dedi doktorum ve içtimde ben
A_syma Nuray1ilayda Icmeyin bence bitki caylarinin hic birini 1 bardak cay 1 fincan kahve icilebilir fazlasi zarar