Anneolmak188 bence çok güzel bir duygu 😊 oğluşum Şubat’ta 3 yaşına girecek annemmm babammm diyip sarılışı bizi bitiriyo🥰 babasınada banada çok fazla düşkün.. erkek çocukları şöyle yaramaz böyle yaramaz diyenlere de hiiç takılmayın kesinlikle çocuktan çocuğa çok değişiyor. Oğlumun bizi bıktırdığı ay erkekler çok yaramazmış dedirdiği hiç bir abartılı hareketi yok çok şükür. Küçüklüğünden beri hep bi ağır abi havasında😅 şimdide kardeşini bekliyoruz heyecanla.. her zaman ilk bebeğimin erkek olup çocuklarımın abisi olsun istemişimdir Rabbim gönlüme göre verdi çok şükür. Rabbim bebeğini sağlıkla kucaklamanı nasip etsin canım benim 🥰🥰