Bebegim Kızlar metrobüsteyken bir anda bayıldım 5 dk sonra kendime geldim çok sıcaktı içerisi ve ayaktaydım bayılma sorunu yaşayan var mı bebeği etkiler mi ?
Babymam Bebegim bende de oluyor özellikle çok sıcak ve kalabalık yerlerde artık önlemimi alıyorum mümkün oldugunca ince giyiniyorum oturuyorum ve su içiyorum geçmiş olsun canım
MerveTaer Bebegim acile git ama kadın Doğum acilleri büyük araştırma hastanelerinde sabaha kadar açık bi git tedbir olsun diye istersen
Mommieess Bebegim tansiyonunuz yada şekeriniz düşmüştür. Birçok hamile bayan baygınlık geçirmiştir yada geçirir gibi olmuştur. Bebeği etkileyen bir durum söz konusu olamaz içiniz rahat olsjn
Bebegim Mertinannesi hareketlerini hissetmeye başlamadım daha doktorumda hstanede değil acile gitmekte istemiyorum napsam bilemedim
Bebegim Babymam bebekte bir sıkıntı oluyormu canım hastaneye gidicem acildekiler şimdi uzmam değil serum falan takıcak gidemiyorum ama kafamada takıldı
Babymam Bebegim benim olmadı çok şükür 2 kere bayıldım ikisindede hastanedeydim zaten ama tansiyonumu ölcüyorum düşük çıkıyor genelde çantamda tuzlu krekar bulunduruyorum suyla senin genel olarak nasıl
Bebegim Babymam şuanda kendimi iyi hissediyorum hava alınca kendime daha iyi geldim ağrım sızım yok böyle yani
MerveTaer Bende alışveriş merkezinde sıcak bastı Allahtan bayılmadım hemen elimi yüzümü yıkadım çok şükür bişey olmadı bebeğim iyi bi doktoruna görün istersen