Elifsu01 Mhande bu kadar gecikmeye testte çıkar canım nasıl yapmadan durabildin ben duramazdım. 🥰 İnşallah vardır.
duu Mhande canım benimde 6. Gün gecikmemmde reglime iki gün kala test yaptım silik gibiydi sonra reglim 2 gün geçti erken gebelik yaptım bayağı net çıktı bugün kan verdim sonuç bekliyorum.İnşallahh seninde vardır.Erken gebelik yaparsan varsa eğer çıkar
Mhande Elifsu01 Aşkm 1 düşük yaptım ondan sonra 1 kez adet gördüm şimdi tekrar adet gecikti ama korkuyorum ya çıkmazsa diye o yüzden pazartesi kan vercem o zamana kadar olmazsam❤️❤️🤲🏻🤲🏻
Mhande Deletedmom_15 Ayyyy gerçekten mi coook sevindim ya Allah analı babalı büyütsün kuzum gecikme varmıydi🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥰❤️❤️
Mhande duu yaaa böyle şeyler okudukça cokkk mutlu oluyorum kuzum şimdiden hayırlı olsun insaAllah benimde vardır.. 🤲🏻🤲🏻❤️❤️🥰 Rabbım analı babalı büyütsün insaAllah Amiiinn❤️❤️🤲🏻🤲🏻❤️
duu Mhande inşallah vardır canım benim içini ferah tut Rabbim en güzel zamanda nasip ediyor🌸🥰 güzel dileklerin içinde aminn ❤️