Merhaba ben 29. Haftadayim genel olarak hap yatamıyorum parolu bile 4 e bölüp zar zor içiyorum. Demir ilacı hiç kullanamadım ne hap, ne flakon, ne saşe. Biraz düşmüş ve erken doğuma sebep oluyor doktorum hastaneye yarim günlük yatış yaparak damardan verecek mart ayında da demir yüklemesi yaptırmıştım. Gebelikte çok önemli çok şükür ki böyle bir olanak var. Doktorunuza damardan almak istediğinizi söyleyin emin olun her gun içmekten daha kolay bir islem