Aybuke5 Kızlar 11.haftam sürekli kötü rüyalar görüyorum ve uyandığımda ağlıyorum eskiden bu kadar çok rüya görmüyodum hamilelikle alakası olabilir mi benim gibi olan var mı
btlunl Aybuke5 aynen canım ben de öyle ama hamileler endişeli oldukları için sık sık kabus görüyorlarmıs. Bebeğim sağlıklı mı kilo aldı mı iyi mi kalbi atıyor mu ne yesem ne yemesem değişen hormonlar .. çok normal bir durum ben de öyleyim yani 🤗
snmatas Aybuke5 Hamileliğimin ilk zamanlarında bende çok görürdüm hep ağlardım korkarak uyanırdım ama geçti bence hamilelikle alakalı
Puhukuzusu Aybuke5 Ben de bu sıralar kötü rüyalar görüyorum, korkulu 😩 timsahlarla kafayı bozmuşum rüyamda, eve çeşitli yerlerden camdan çatıdan timsahlar giriyor insan yiyorlar falan of 😐 inşallah bu akşam normal rüya görürüm:)
Asiveela Aynı durumdayım maalesef normalde de rüya görürdüm ama bu aralar hep kötü rüyalar görüyorum normalde rüyalarım çıkardı çıkacak diye korkuyorum şükür çıkmıyor ama çok huzursuz oluyorum
Tubahmet Ben de ilk zamanlar çok görüyordum normalde de çok rüya görürüm ama o zamanlar kötü rüyalar görüp ağlayarak uyanıyordm şimdi geçti çok şükürr hormonlardandır diye düşünüyorm bnde
Tubahmet Aybuke5 geçer geçer bn şimdi 16+4 oldum klmadı yine arada kötürüyalar görüyorm ama eskisi gibi sık değil
Gamzelikra 😂😂 14 Gun Gecikmem var bende on gundur korkunc ve bol entrikali ruyalar Goruyorum acaba bende hamisim 🤔🤔🤔😘😘Puhukuzusu Aybuke5 Puhukuzusu Bebegimibeklerken__ Tubahmet
Aybuke5 Puhukuzusu benim rüyalarım daha çok kötü emin olabilirsin çok fena ama yinede rüyanı kimseye anlatma boşver sadece kötü rüya gördüğünü söyle inşallh en yakın zamanda geçer endişeliyiz ya o yüzden bunlar oluyo
Gamzelikra Aybuke5 1 ay sonra kanda cikan var gec dollenmede cnm illa cikcak diye busi yok kizimda 2 ay sonra ofrendim o zman cikti kanda dusunun gwc dollenmeden oturu Aybuke5