Aylin5550 Kizlar merhaba dün doktor kontrolünde bebeğimin kalbinde parlaklık görüldü 20. Haftada . Daha önce ikili test yapıldı temiz çıktığı için üçlü teste gerek duyulmadi. Çok ciddi bı sıkıntı mı acaba iki hafta sonra ayrıntılı ultrasona giricem
ilaydaaltann_ Aylin5550 bana da 3lu taramada dediler kalbinde parlaklik var diye. Kendim de kalp hastasiyim. 18. Haftamda kardiyolojiye gittim kendim için. Doktoruma sordum bebegimin kalbinde parlaklik gördüler diye. Doktor anne karnindaki bebegin kalbinde bi sorun olup olmadigini bebek dogmadan bilemezler dedi. Biz eko dışında goremiyoruz kimin kalbinde ne var diye dedi. Korkma falan dedi icim oyle rahatladi.