Nrsnaozdn ben yürümek istedim ama nst ye bağladılar ayağa kaldirmadilar yatağa bağımlıydim, WC bile 2kere gittim 3.ye izin vermediler yatagim kan goluydu simsiyah parçalar vardı daha sayamadığım neler ama Allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın, geçen Etlik şehir Hastanesi’ne gittim çok ilgiliydi ordaki doktor