Nrsnaozdn herşey normaldi 40+1di nişanın geldi gece sabaha kadar sancıları evde çektim 3cmyle hastaneye gittim,suni istemiyorum demiştim ama doktor serum diye takmış ve en yüksekten vermiş 8cm olduğunda bebeğim kalbi durdu banada emboli atmış acil sezeryana aldılar imza bile atamadım parmak bastirdilar doğumdan sonra ve doğumhanede tartaklandim çok acı şeyler yaşadım Allah kimseyi düşürmesin oylelerine