Susamcik01 5+4 hamileyim keseyi vs gördük tüp bebek gebesiyim. Bu sabah saat 5 de akıntıya uyandım su gibi kahverengi ve çok fazla geldi doktoruma sordum ilaçları düzenli kullan ve haftaya randevu günün de gel dedi sadece bu durumu yaşayan var mı korkuyorum
-Gr- Susamcik01 onu veriyorlar canım adet gibi kanaman ve pıhtı şeklinde gelir ise acilen doktora git kanama alanı oluyor genelde o kuruyana kadar kahverengi akıntı şeklinde gelebiyor benimde var kanama alanım
Susamcik01 -Gr- kanama olmadı hiç ama kahverengi akıntı ama su açarsın da öyle geliyor doktorum hiç kalkma bir tek tuvalete kalk gelme bana da riske girme hiç dedi bekliyorum
-Gr- Susamcik01 bilmiyorum can benimde ilk alan yok dediler sonra gözüktü evet kanama olunca uzanman gerek ayagin altna yastik koy uzan
Sevim2211 Susamcik01 yerleşme kanaması olarak geçiyor bende de olmuştu aynı şekilde kahverengiydi. 14. Haftaya kadar devam etmişti sonrasında azalarak bitiyor
Sevim2211 Susamcik01 Başka bi şüphen varsa hiç bekleme acilden giriş yaptır hemen bakıyorlar zaten. Ben ilk bi kaç gün hep panikle gitmiştim. Progestana devam ettiğim sürece azalmaya başladı hatta bi gün hiç gelmedi ertesi gün tekrar geldi o şekilde bitti
Susamcik01 Sevim2211 şuan gelmiyor hiç doktoruma güvenin sonsuz aslında çok emek verdi bizim gibi o da bu yolda o yüzden tuvalet harici kalkmıyorum cumartesiye kadar o şekilde söyledi. Fitil hap herşeyi alıyorum zaten inşallah sonu güzel olur