Mucizebeklerkennn hiç korkmayın.Zaten ameliyathaneye indikten sonra zaman o kadar hızlı akıyor ki ne olduğunu anlayamadan bebeği yanınıza getiriyorlar.5-6 saat sonra uyuşukluk geçince ayağa kalkıyorsunuz size tavsiyem sezaryen oldum diye yatmayın bol bol yürüyün.Zaten hemşireler sürekli ağrı kesici yapıyor.Eger özel hastaneye gidiyorsanız ameliyathanede sakinleştirici yapılmasını isteyin,bebek çıkar çıkmaz yapıyorlar ve sonrası rüya gibi geliyor dikiş anını falan hayal meyal hatırlıyorsunuz