Fuzey ılk bebegımde erkek yazıyodu cın takvımınde erkek cıktı bu bebegımde hazıran erkek dıyo ama dedgm gb temmuzda yumurtlama oldu ne zaman hamıle kaldm bılemıyrm 😂 smdılık erkek gb dıyor dktrlar son adet trhıme gore bu bebısde erkk cın takvımıne gore 🤷♀️